Fake fur.

2010-04-04 - 21:53:34


[FOTO: Josefin B - JAG!]

Ett par bilder jag tog på mig själv i Småland. Testade nya stativet ;).
Jag älskar verkligen bilden till vänster, vet inte varför, men den ser mysig ut, och mina läskigt torra läppar gjorde bara bilden häftigare!

ang. pälsen jag har på mig. Det är inte min, och den är fake :)

Och sen en liten fråga som jag har fått: (jag har svarat på den tidigare men jag gör det igen.)

Vart jag får mina bilder ifrån och även var jag gör mina collage.
SVAR: Jo, bilderna är tagna av mig, om inget annat anges. Dock är ALLA bilderna i min header + menyn tagna av en fin vän till mig - Tove V.
Collagen gör jag i photoshop CS3 :)

Kommentarer
Postat av: Tove

Gillar dina läppar på den vänstra bilden ^^ Du sa innan att du behövde en ny blogg design :) Jag gör gärna den, jag har över mkt tid för tilfället och fick nyss ett jätte blogg-design sug xD Fortsätt blogga som du gör så kanske jag skriver till blogg.se och föreslår ett inlägg ;)

2010-04-05 | 17:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback