About me.

2010-03-07 - 20:55:15

Ja, ni måste ju veta vem jag är eller hur?

Vem är Josefin?

Josefin heter jag, en glad liten 14 åring (Född 1996) som bor tillsammans med familjen nere i Skåne.
På fritiden tycker jag om att fotografera, vilket jag gör med min Canon EOS 1000D, som jag nyligen fått.
Jag tycker även om att stå framför kameran, vilket händer lite då & då :)
Jag spelar också fotboll, ritar & målar, läser, och spenderar väl lite för mycket tid framför datorn där programet som alltid är uppe är: Photoshop ;)

Så man kan väl förklara mig som en fotbollsspeladekreativfotogalendatanörd ;D haha, that's me!

Varför började du att blogga?
Först och främst för att jag tyckte att det verkade så himla kul, och sen för att jag vill utveckla mig inom webbdesign/fotografering.. En himla massa anledningar fick mig till att börja blogga.


Kommentarer
Postat av: Vendela

Gud, är du 96:a? Ser vuxnare ut än så (inte en förolämpning ^^)

2010-03-13 | 10:58:34
URL: http://vendila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback