Första April

2010-04-01 - 23:52:46


Foto: Josefin (JAG!)

Hej på er! Jag har verkligen bloggat D-Å-L-I-G-T, I know, men det har bara blivit så. Har njutit av lovet och låtit datorn vara ifred. liite iallafall. ;)

Hur som helst var jag och spännde tandställningen igår. Tandläkaren sa att det hade hänt en hel del och jag är så glad för att jag själv ser så stor skillnad! ^^

Idag var M här, vi gick ut och fotade en stund, (bilderna över!) men det var inte mycket att fota direkt, allt är så dött & tråkigt.

Det kommer inte att bli någon bloggning Fredag-Söndag, jag ska åka iväg med familjen till Småland och hälsa på vänner, men det kanske blir en stor fet bildbomb när jag kommer tillbaka? ;D

Glad Påsk så hörs vi kanske på Söndag kväll!

btw..
Har du gått på något April-skämt idag? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback