Aldrig mer

2010-03-29 - 16:57:54



Tjenixen!

Är så grymt trött, jag vill aldrig mer se ett reklam-blad från "aktiv kvinna" (eller vad det hette) i hela mitt liv. Fy vad jobbigt det har varit, har delat ut reklam blad sen klockan 10.30 imorse.
Jag har sett säkert 50 olika varianter på "Ingen reklam tack!"-skyltar. Jag har sprungit i säkert 200 trappor, och jag har skoskav på mina fossingar. Aj.

Men vi lyckades, vi har lagt 1500st reklam-blad i olika brevlådor, och jag har tjänat 200kr(!!!) på fyra timmar, uselt betalt - I know.

 

Nepp nu ska jag sluta klaga och låta som en bortskämd unge. Det var endå rättkul. Vi fotade dörrar med roliga skyltar, haha. Skumt.
Men nästa gång ska jag har musik i öronen när jag springer i trappor.

P&K!


Kommentarer
Postat av: V I C T O R I A

Vad har du för kamera :)?

2010-03-29 | 18:33:48
URL: http://victoriasfoto.webblogg.se/
Postat av: Ida

Köpte du den där rosa klockan? Som du tidigare bloggat om menar jag, eller är det inte samma?

2010-03-30 | 16:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback