Cake

2010-03-28 - 10:52:59

Kakorna/Tårtorna är från igår: En chokladkaka med after eight choklad, och en mandel tårta med grädde, jordgubbar & blåbär. Mums!

Godmorgon!

Sitter och laddar Iphonen med massa ny musik. Hade tänkt gå ut och springa en runda, få upp konditionen lite. Men jag vet att så fort jag sätter foten utanför dörren kommer jag att ångra mig, haha.

Min storebror Joel fyller 20 år idag. Tänk att han är så gammal, eller gammal och gammal.

Vi såg på en massa härliga gamla videofilmer igår. Från när familjen var på Legoland 1998. Jag var verkligen URTRÅKIG när jag var liten, satt bara och storbölade. Haha, men man kan nog inte vänta sig mer av en två-åring, Ni får ha det bra så ses vi kanske senare ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback