Choklad

2010-03-10 - 12:57:43


Mums! Har precis gjort ett par chokladbollar, så himla goda! De blev ovanligt bra för att vara gjorda av mig. Jag brukar verkligen inte kunna göra chokladbollar. Antingen blir de för vattniga, så att det blir en enda smet, eller så blir de för torra så att man knappt kan rulla dem till små bollar.

Alice i underlandet var väldigt bra igår. Fantastiskt snyggt gjord! Men den slår inte Avatar ;)


Annars är jag sjuk idag. Har ont lite överallt, men har speciellt haft en sprängande huvudvärk hela morgonen. Tog en värktablett för en stund sedan så den har börjat värka, annars skulle jag inte sitta här och skriva ;)

Fick en fråga innan, vart jag fick alla mina bilder ifrån? Det är jag som tar bilderna, om inget annat anges. (dock är bilder på mig, och bilderna i designen tagna av min vän Tove)

Mår jag bättre ikväll så blir det nog mer uppdatering idag, annars får ni ha en fin dag! ♥

Kommentarer
Postat av: julia

sv: Taack :D <3



blev väldigt sugen på att göra chokladbollar nu ;)

2010-03-10 | 19:31:59
URL: http://jjuliaborg.blogg.se/
Postat av: Frida

Gud så gott med chokladbollar! :D

2010-03-10 | 20:37:08
URL: http://snelponyhest.blogg.se/
Postat av: Tove

Vad gott det ser ut :) Vilka fina bilder! ^^ Du är verkligen grymt duktig på att fota! :D

2010-03-15 | 11:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback