Godmorgon!

2010-03-11 - 11:42:12


Godmorgon!
Jag mår lite bättre idag, men jag har troligtvis influensa. Jag mådde inte bättre igår kväll, jag fick feber och var helt snurrig. Usch.
Tänkte iallafall vara lite nyttig imorse, så jag gjorde lite egen färskpressad apelsin juice, hemskt gott med isbitar i!
Gjorde alltid egen apelsin juice när jag var mindre tillsammans med min mormor. Hon brukade säga att man skulle dricka den fort innan alla nyttigheter hann försvinna. Vet inte om det stämmer riktigt, men jag drack den snabbt så nu kanske jag blir lite bättre. haha ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja gud ja :) vart så sugen på att göra det själv så vi får se om det blir några tills ikväll , hehe :)

2010-03-11 | 12:11:23
URL: http://snelponyhest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback