Jag är tillbax!

2010-03-27 - 13:01:40


Godmorgon!

Kom precis tillbaka från en snabb sväng på nova. Var tvungen att handla present till min kära broder som fyller 20 år imorgon. Sprang även runt i lite olika affärer och JISSES med fina kläder det har kommit in! Ska gå och finkamma nova någon gång i veckan, nu när man har påsklov!
Men jag köpte faktiskt en bok, Skuggkysst, fortsättningen på ett par böcker jag läst. Inte för att det gör något men är inte framsidan på boken hemsk ful? Haha, innehållet är bra men de kunde gott gjort en snyggare framsida. Oj vad intressant.. hum..

Ikväll blir det lite släkt-kalas, Joel kommer att firas idag istället för imorgon, så det vankas god mat och tårta snart!

P&K! ♥

Kommentarer
Postat av: simone

älskar de böckerna :D

2010-03-27 | 16:07:56
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback