Morgon rutiner.

2010-03-29 - 20:31:01

Alla har väll sina "morgon-rutiner"? När det är skoldag, så har jag typ ett visst schema. Okej, det är nog inte riktigt ett schema. Men det bara blir såhär VARJE morgon, det är nästan skumt. Och om jag skulle äta i 5 minuter extra, eller ligga och snooza till 10 över skulle jag aldrig hinna till skolan. Skumt eller hur? :o

Men så här ser det ut för mig på morgonen :D

(07:00) Jag vaknar klockan 7 på morgonen. Då ligger jag inte och snoozar, för då hinner jag inte till skolan. x) 


(07:05-07:15) Frukost äter jag alltid jätte snabbt, och inte så mycket. Är typ aldrig hungrig på morgonen.



(07:20-07:25) Duscha gör jag varje morgon, känner mig så ofräsch. + att jag samtidigt tvättar mitt ansikte ordentligt samtidigt.

(07:30-07:35) väljer jag kläder och klär på mig.


(07:35-07:50) Ingen är väll någon skönhet direkt om morgonen.. Men men, ni får se halva mitt ansikte osminkat. Det är ju coolt :D Visste ni fresten att jag alltid sover med håret uppsatt i en knut mitt på huvudet? ;)

(07:50) Cykla till skolan.


Jag slår vad om att ni också har några "morgon rutiner", så TELL ME! ♥



Kommentarer
Postat av: mattilda <3

hahah det står att du ska smika dej XD <33

2010-03-30 | 08:30:01
URL: http://onzyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback