Pausar.. eller nått.

2010-03-15 - 19:17:17

Ne, jag tror faktiskt att jag kommer att pausa bloggen, jag kommer iallafall inte blogga mer på ett tag.
Jag vet att folk säkert tror att jag är en sån som ger upp alldeles för lätt, men kanske är det här med att blogga ingenting för mig.
Läser hellre andras bloggar. Är själv för lat för att uppdatera ofta och underhålla mina läsare. ;3

Sen känner jag att jag skulle behöva satsa lite mer på skolan, och låta datorn vara.

Men vem vet? Jag kanske börjar att blogga igen om någon månad? Känner inte för att blogga nu bara :)

förhoppningsvis ses vi snart igen, kram! ♥


Kommentarer
Postat av: julia

Nu blir jag besviken, jag älskar din nya blogg ju ! <333

2010-03-15 | 19:57:22
URL: http://jjuliaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback