Peanut butter, cookie dough.

2010-03-13 - 13:31:41


Åt den här glassen innan jag hoppade på båten till sommarstugan igår. Trodde att den skulle vara godare, och den var inte värd sina 26 kr. (eller vad den nu kostade?)
MEN.. Det kan ju vara för att jag är sjuk, och att det inte var riktigt "glass-väder" som gjorde att jag inte gillade den, om jag äter den i sommar igen kanske det blir nya favvon ;) Eller vad tror ni?

Sen måste jag bara tacka för alla UNDERBARA kommentarer som jag fått, så himla fina ni är ♥ fortsätt så ;)

nu ska jag ta mig en promenix ^^

Kommentarer
Postat av: Elin [glasartad]

Svar: Tack så jättemkt! (:



Vilken härlig blogg du har, gillar headern! :D

2010-03-13 | 13:48:43
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback