hejigen

2010-05-11 - 17:59:02

HEEJ, det var länge sen ^^ Tänkte att det var dags att uppdatera nu när jag inte har uppdaterat på sååhäääär länge. (3 veckor & 1 dag) Men jag kommer inte att börja uppdatera varje dag eller så nu. Först vill jag bli av med den här hemska headern som jag måste stå ut med ett tag till eftersom jag har lite idé torka när det gäller blogg-designer. urk.

Titta vad jag har bakat! 8') 37 och en halv choklad muffins ^^ (den saknade halvan ligger just nu i min mage) OCH NEJ jag tänker inte äta upp alla trettiosju och en halva själv utan de ska jag ta med till skolan imorgon och bjuda min kära klass på! :]

Så snäll jag är, haha ;] förjaghadejuettvalattintebaka.. ^^

P&K!


Kommentarer
Postat av: julia

mums^^<3

2010-05-12 | 16:15:36
URL: http://jjuliasfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback